Často kladené otázky

Pokud jste výše nenalezli odpovědi na své otázky, kontaktujte prosím oddělení zákaznických služeb společnosti Rexair, kde vám rádi pomohou.

Kde mohu zakoupit čisticí systém Rainbow?

Čisticí systémy Rainbow se prodávají v síti nezávislých autorizovaných distributorů pro výrobky Rainbow. Máte-li zájem o zakoupení Rainbow, vyplňte prosím formulář Žádost o předvedení. Autorizovaný distributor výrobků Rainbow ve vaší oblasti se s vámi spojí a dodá vám další informace.

Kolik stojí Rainbow?

Cena výrobků Rainbow se může lišit v závislosti na konfiguraci balíčku, podmínkách místního trhu a hodnotě zboží, které lze použít při nákupu nové jednotky na protiúčet. Váš místní autorizovaný distributor výrobků Rainbow vám bude moci poskytnout další informace. Chcete-li si naplánovat a objednat konzultaci u sebe doma, vyplňte prosím formulář Žádost o předvedení.

Prodávají autorizovaní distributoři výrobků Rainbow čisticí systémy pro domácnost na internetu?

Ne. Autorizovaní distributoři výrobků Rainbow prodávají čisticí systémy pro domácnost Rainbow výhradně při předvádění v domácnostech. A co je důležité, pouze na výrobky Rainbow prodané autorizovanými distributory výrobků Rainbow během předvedení ve vaší domácnosti se vztahuje autorizovaná záruka. Na výrobky Rainbow zakoupené neautorizovaným způsobem, včetně internetu, se nevztahuje krytí autorizované záruky. A dále neexistuje způsob zaručení, že výrobky prodávané na internetu jsou novými či nefalšovanými výrobky Rainbow. Čtěte dále….

Kde mohu nalézt nejbližšího autorizovaného distributora výrobků Rainbow?

K vyhledání nejbližšího autorizovaného distributora výrobků Rainbow můžete využít našeho Vyhledavače distributorů. Máte-li potíže nalézt nejbližšího distributora, obraťte se prosím na Oddělení zákaznických služeb společnosti Rexair.

Na koho se mohu obrátit s požadavky o servis, náhradní díly nebo objednávku vůní a čisticích roztoků?

Obraťte se prosím na distributora výrobků Rainbow, od kterého jste svůj přístroj zakoupili. Máte-li potíže nalézt tohoto distributora, prosím využijte k vyhledání nejbližšího autorizovaného distributora výrobků Rainbow našeho Vyhledavače distributorů online. Máte-li potíže nalézt nejbližšího distributora, obraťte se prosím na Oddělení zákaznických služeb společnosti Rexair.

Kde mohu získat náhradní kopii návodu k použití?

Návody k použití jsou k dispozici ke stažení na těchto webových stránkách.

Jak často musím měnit filtr HEPA?

Doporučujeme, abyste si nechali po dvou letech používání provést kontrolu filtru HEPA Neutralizer autorizovaným servisním střediskem Rainbow. Po pěti letech používání by měl být filtr HEPA Neutralizer vyměněn (autorizovaným servisním střediskem), tím se zajistí jeho optimální výkon.

Může Rainbow vysávat tekutiny?

Rainbow má schopnost bezpečně vysávat tekutiny. Řiďte se prosím pokyny v návodu k použití. Elektrický kartáč Rainbow není schopný vysávat tekutiny.

Kolik vody mám napustit do nádoby na vodu?

Naplňte nádobu na vodu tak, aby voda zakryla kopuli na dně nádrže.

Mohu používat v přístrojích Rainbow, AquaMate and RainJet čisticí roztoky jiných značek než Rainbow?

Společnost Rexair prováděla testy svých výrobků pouze za používání saponátů značky Rainbow.

Je bezpečné a vhodné používat RainJet k čištění podlah?

RainJet čistí následující typy podlah: mramor, kámen, keramické dlaždice, podlahoviny z PVC a linoleum. Nepoužívejte ho na nelakovaných, olejovaných nebo voskovaných dřevěných podlahách, dlaždicích neošetřených ochranným impregnačním nátěrem nebo podlahách pokrytých kobercem, protože tyto materiály mohou být citlivé na působení vody.